• NL

Noordwest neemt diverse maatregelen om de kans op verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Een van de maatregelen is een vragenlijst over uw gezondheid en het coronavirus. 

Komt u voor een polikliniekbezoek, onderzoek, behandeling of opname naar het ziekenhuis? Dan vragen wij u van te voren thuis deze vragenlijst in te vullen. Deze vragenlijst staat in uw patientenportaal. U heeft hiervoor een DigiD-code nodig met sms-verificatie of de DigiD-app. 

Nog geen DigiD? 
Beschikt u nog niet over DigiD en gaat u dit aanvragen, dan duurt dit een aantal dagen voordat u deze heeft ontvangen. U hoeft dan niet zelf de polikliniek te bellen waar u een afspraak heeft. U wordt gebeld door de polikliniek voor de vragenlijst COVID-19.

Mijn Noordwest 
Mijn Noordwest is een beveiligd portaal voor patiënten van het ziekenhuis, gekoppeld aan het beveiligde elektronisch patiëntendossier (EPD). U logt in met uw DigiD en vindt de vragenlijst in de menubalk > Mijn taken.  

Uw e-mailadres
U kunt in uw portaal uw e-mailadres toevoegen of wijzigen. Wilt u uw e-mailadres controleren? 

Vul de vragenlijst vooraf uw afspraak in 
U ontvangt 5 dagen vóór uw afspraak een e-mail ‘Er staat een taak voor u klaar’. Dit betekent dat de vragenlijst in uw portaal klaar staat. Wij vragen u deze zo snel mogelijk in te vullen (vóóraf uw afspraak).

Vragen met ‘ja’ beantwoord?  
Heeft u een aantal vragen met ‘Ja’ beantwoord, dan neemt het ziekenhuis contact met u op. Er wordt overlegd met uw dokter of andere behandelaar of u naar het ziekenhuis kunt komen.  

Vragen met ‘nee’ beantwoord?  
Heeft u alle vragen met ‘Nee’ beantwoord, dan kunt u voor uw afspraak naar het ziekenhuis komen.  

Geen DigiD of internet? 
Heeft u geen DigiD, dan kunt u deze aanvragen via digid.nl 
Lukt het u niet om in uw portaal in te loggen? Neem dan van tevoren contact op met de polikliniek als u ten minste een van de onderstaande klachten heeft:

  • heeft u een temperatuur boven de 38 graden?
  • bent u sinds kort kortademig bij rust of inspanning of is dit erger geworden? 
  • bent u misselijkheid, braakt u en/of heeft u sinds kort diarree?
  • heeft u last van hoesten/ keelpijn/ neusverkoudheid?
  • heeft u recent verlies of verandering van reuk of smaak?
  • heeft u pijn achter de ogen of ontstoken ogen?
  • heeft u een huisgenoot of partner met Corona en/of die in thuisisolatie zit
  • bent u de afgelopen 2 weken zelf positief getest op corona?
     

Geriatrie 
Komt u voor een afspraak op de polikliniek of dagbehandeling geriatrie? Dan staat er geen vragenlijst voor uw klaar. De polikliniekmedewerker neemt telefonisch met u contact op en stelt u de vragen. 

Uw afspraak in het ziekenhuis
Als u voor uw afspraak naar het ziekenhuis komt, dan vragen wij u bij de ingang of uw hoest of niest. Dit doen wij bij elke patiënt. Hoest of niest u, dan krijgt u van ons een medisch mondneusmasker op. 

Met de maatregelen zetten wij ons maximaal in voor een veilige omgeving op onze locaties. Wij hebben daarbij uw hulp hard nodig. 

>ga naar startpagina om in te inloggen in patiëntenportaal Mijn Noordwest

Laatst bezochte pagina's

U bent hier: Vragenlijst COVID-19