• NL

Tevreden patiënten en bezoekers zijn voor Noordwest Ziekenhuisgroep belangrijk. Om op hoog niveau zorg- en dienstverlening te kunnen bieden, willen wij de kwaliteit van de zorg en diensten continu verbeteren. Daarom zijn wij graag op de hoogte van uw mening en ervaring.

Heeft u wensen, tips, een compliment of een klacht?

Noordwest Ziekenhuisgroep biedt 2 manieren waarop u uw wensen of uw ontevredenheid kunt uiten.

  • klachtenprocedure

    Noordwest Ziekenhuisgroep vindt het belangrijk uw klacht of opmerking te horen, deze kunt u mededelen via het online contactformulier. Lees eerst de klachtenprocedure.
  • klantenwenskaart

    U kunt uw wens, tip of compliment (eventueel anoniem) laten weten door de online klantenwenskaart in te vullen. Deze kunt u online invullen. Wilt u een antwoord op uw wens of tip? Volg dan de klachtenprocedure.



Patiëntenpanel

Helpt u ons één van de beste ziekenhuizen van Nederland te blijven? Door lid te worden van het patiëntenpanel kunt u uw mening geven over de dienstverlening in Noordwest.

Hoe meten we uw tevredenheid?

Noordwest Ziekenhuisgroep zet verschillende mogelijkheden in om continu de tevredenheid of ontevredenheid van patiënten en bezoekers te meten.

  • binnengekomen klachten
  • klantenwenskaart
  • digitale patiënttevredenheidsmetingen
  • shadowing en spiegelgesprekken

Lees meer over deze metingen.

Beoordeel ons op ZorgkaartNederland

U kunt op de website van ZorgkaartNederland lezen hoe uw ziekenhuis en/of specialist wordt beoordeeld door anderen. Bent u patiënt geweest van Noordwest Ziekenhuisgroep? Dan kunt u ook uw ervaring met anderen delen via deze website. Ga naar ZorgkaartNederland.

Laatst bezochte pagina's

U bent hier: Tevreden of een klacht?