• NL

Inloggen Mijn Noordwest

Door in te loggen accepteert u de algemene voorwaarden. Lees ook informatie over uw privacy en veiligheid

Ervaart u problemen met DigiD inloggen? Neem contact op met DigiD van de overheid

Inloggen in Mijn Noordwest van uw kind? Regel eerst de machtiging. Meer informatie leest u in onze folder 'Heeft u het al geregeld voor uw kind?'

Hoe werkt Mijn Noordwest?

Om deze video te bekijken moet u eerst akkoord gaan met inschakelen van alle cookies.

Voorkeuren aanpassen

Servicepunt Mijn Noordwest

  • heeft u een vraag over uw zorg en behandeling, medicatie of implantaat? Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. De telefoonnummers vindt u bij de specialismen
  • staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met servicepunt Mijn Noordwest:
    - telefoon: 088 - 085 6789 (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:30 uur)
    - e-mail: patientenservice@nwz.nl
    Let op: vermeld in de e-mail uw naam, geboortedatum en duidelijke beschrijving van het probleem.
  • heeft u een vraag over uw DigiD? Dan verwijzen wij u graag naar DigiD van de overheid
     

Veel gestelde vragen

De meest gestelde vragen en antwoorden hebben we verzameld: bekijk de veel gestelde vragen.

Uitbreiding Mijn Noordwest

Mijn Noordwest is volop in ontwikkeling. Zo kunt u in uw Mijn Noordwest alle informatie over uw medicatie inzien via een korte animatievideo (KIJKsluiter). Heeft u uw medisch beeldmateriaal nodig? Dan kunt u dit zelf downloaden en delen. Belangrijk: voor de Mac – Apple computers kan het downloaden van het beeldmateriaal problemen geven. 
Zelf uw afspraak maken of veranderen? Noordwest werkt hard om dit mogelijk te maken. Deze functie is volop in ontwikkeling en nog niet overal in het ziekenhuis beschikbaar. Is dit bij uw afdeling mogelijk? Dan laten wij u dit weten. 

Lees over al onze digitale mogelijkheden

Laatst bezochte pagina's

U bent hier: Mijn Noordwest