• NL

Tevreden patiënten en bezoekers zijn voor Noordwest Ziekenhuisgroep belangrijk. Om op hoog niveau zorg- en dienstverlening te kunnen bieden, willen wij de kwaliteit van de zorg en diensten continu verbeteren. Daarom zijn wij graag op de hoogte van uw mening en ervaring.

Heeft u wensen, suggesties of een klacht?

Noordwest Ziekenhuisgroep biedt twee manieren waarop u uw wensen of uw ontevredenheid kunt uiten.

  • klachtenprocedure

    Noordwest Ziekenhuisgroep vindt het belangrijk uw klachten of opmerkingen te horen, deze kunt u mededelen via het online contactformulier. Lees eerst de klachtenprocedure.
  • klantenwenskaart

    U kunt uw wensen of suggesties anoniem laten weten door de online klantenwenskaart in te vullen. Deze kunt u online invullen. Wilt u een antwoord op uw wensen of suggesties volg dan de klachtenprocedure.


Hoe meten we uw tevredenheid?

Noordwest Ziekenhuisgroep zet verschillende mogelijkheden in om continu de tevredenheid of ontevredenheid van patiënten en bezoekers te meten.

  • binnengekomen klachten
  • klantenwenskaart
  • digitale patiënttevredenheidsmetingen
  • shadowing en spiegelgesprekken

Lees meer over deze metingen.

Beoordeel ons op ZorgkaartNederland

U kunt op de website van ZorgkaartNederland lezen hoe uw ziekenhuis en/of specialist wordt beoordeeld door anderen. Bent u patiënt geweest van Noordwest Ziekenhuisgroep? Dan kunt u ook uw ervaring met anderen delen via deze website. Ga naar ZorgkaartNederland.